SPORT I REKREACJA

STRONA GŁÓWNA  >  SPORT I REKREACJA  >  ZAJĘCIA  >  TRENING OBWODOWY

Sport i rekreacja - Trening obwodowy

TRENING OBWODOWY

Life Fitness Circuit Series, trening izotoniczny dla każdego.

Nowa linia Life Fitness Circuit Series w KLUBIE FITNESS FORMA to propozycja idealnego treningu izotonicznego na wszystkich poziomach zaawansowania. Każdy może otrzymać kompletny trening całego ciała, począwszy od osób początkujących po użytkowników, którzy ćwiczą regularnie; od osób, które straciły zainteresowanie ćwiczeniami i chcą zmienić rutynę treningu aż po osoby, które nie maja dużo czasu na treningi. Urządzenia Circuit Series są proste w obsłudze, dobrze motywują użytkowników do regularnych ćwiczeń i zapewniają wspaniale rezultaty.

Cechy Circuit Series:

  • Efektywny Trening. Poziom trudności i intensywności treningu wzrasta stopniowo dzięki temu użytkownicy mają poczucie osiągnięć oraz motywację do kontynuowania ćwiczeń. Ruchy koncentryczne (skurcz mięśni) i ekscentryczne (wydłużanie się mięśni) naśladują naturalne ruchy, a brak regulacji ustawień pozwala zaoszczędzić czas.
  • Niezwykłe Doznania. Płynny, jednostajny opór jest zapewniany przez Lifeband Resistance™ System –zestaw objętych ochroną patentową opasek elastycznych z poliestru. Biomechanicznie poprawne ruchy podążają za naturalnymi ruchami człowieka.
  • Prosty w obsłudze. Intuicyjny, włączany przyciskiem poziom oporu, brak regulacji ustawień oraz niski początkowo stopień trudności treningu sprawiają, że obsługa tego sprzętu jest bardzo prosta.
  • Łatwy w Użytkowaniu. Różnorodność rozwoju programów wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich użytkowników w osiąganiu przez nich oczekiwanych rezultatów na każdym poziomie zaawansowania. Sprzęt jest dodatkowo łatwy w utrzymaniu, wyposażony w niezależny system oporu i nie wymaga specjalnych ustawień.
  • Wygląd. Wysokiej klasy model zaawansowany technologicznie, wyposażony w cicho pracujący systemem oporu podnosi standard każdego obiektu sportowego.

Ćwiczenia oporowe – również zwane siłowymi, zwiększają siłę i gęstość mięśni, wytrzymałość kości oraz metabolizm organizmu. Mogą one pomóc ci też poprawić wygląd twojego ciała, dodać wiary we własne siły. Właściwa siła mięśni jest właśnie tym, co pozwala ci na wykonywanie codziennych czynności, jak wchodzenie po schodach, kładzenie się i wstawanie z łóżka, czy przynoszenie zakupów do domu. Ćwiczenia oporowe prowadzą do wzrostu siły mięśniowej poprzez zmuszanie ich do większej niż zwykle pracy. Takie nadmierne obciążenie pobudza wzrost drobnych białek wewnątrz każdego mięśnia, które grają ważną rolę w możliwościach mięśnia do wytwarzania siły. Jeżeli wykonujesz ćwiczenia oporowe dwa do trzech razy w tygodniu, możesz zauważyć pozytywne zmiany w swoim organizmie. Jest to spowodowane przyspieszeniem różnych reakcji chemicznych w komórkach mięśniowych.

Regularne ćwiczenia siłowe prowadzą do poprawy stanu układu sercowo-naczyniowego poprzez wzrost poziomu lipoprotein o wysokiej gęstości- HDL (dobrego cholesterolu). Ćwiczenia oporowe mają też dobry wpływ na dobrą budowę twojego ciała- im większa masa mięśniowa, tym większy poziom metabolizmu, spalaniu ulega więcej kalorii. Konsekwencją jest zmniejszanie się ilości tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia siłowe prowadzą do obciążania kości, tak jak i mięśni, co daje przyrost masy mineralnej kości oraz zapobiega osteoporozie, co jest szczególnie ważne dla osób starszych. Ćwiczenia oporowe są najlepszym sposobem na walkę ze stopniową utratą masy mięśniowej, która zachodzi z wiekiem (zaczyna się około 35 roku życia). Obecnie wielu lekarzy zaleca dwie do trzech sesji ćwiczeń oporowych dla swoich pacjentów w starszym wieku. Badacze zdobyli część dowodów na to, że ćwiczenia siłowe są bardziej efektywne niż same ćwiczenia tlenowe w poprawie samooceny, czy postrzegania własnego ciała. Jednym z możliwych wyjaśnień są natychmiastowo widoczne skutki takiego treningu. Z łatwością możesz zauważyć wzrost masy oraz napięcia mięśniowego.

HONORUJEMY

FitFlex FitProfit FitProfit Benefit Systems
  • NEWSY PROMOCJE ATRAKCJE NA TWÓJ EMAIL

  • ODWIEDŹ NAS NA